Veelgestelde vragen
Bestelling en Levering
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Houd rekening met een gemiddelde levertijd van 7 tot 20 werkdagen in Nederland en een gemiddelde levertijd van 7 tot 22 dagen in België.
Heb je de bestelling 3 dagen na de aangegeven levertijd nog niet ontvangen of overige vragen over de geplaatste bestelling? Neem dan contact met ons op!
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:
https://velonta.nl/pages/tracking-genie
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op.
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Hoewel de kans heel klein is dat er iets fout gaat tijdens het leveren bestaat de kans helaas altijd nog, mocht het zo zijn dat er een product mis of de verkeerde maat/ kleur geleverd is kunt u ons contacteren via onze mail: info@velonta.nl hier zullen we u dan z.s.m. verder helpen!
Wat zijn de verzendkosten?
Ons team vind dat je niet te veel moet betalen om jou ideale producten te kunnen kopen/ gebruiken. Wij betalen voor jou de verzendkosten zodat je altijd kunt bestellen met gratis verzending.
Ruilen en Retourneren
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja, producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden mits de producten in goede staat zijn. De verzendkosten voor het versturen van een retour zijn voor u als consument.
Ik wil een product retourneren, wat moet ik doen?
Om een product te retourneren moeten er een paar belangrijke stappen ondergaan worden om het proces correct in behandeling zetten. Hoe een product precies te retourneren valt staat op de volgende pagina: